Po spotkaniu Rodziców LSO 22/23


 Króluj nam Chryste!

Spotkanie rodziców LSO to czas wspólnej refleksji nad formacją chłopaków w Liturgicznej Służbie Ołtarza. W ramach prezentacji duszpasterza LSO, zaprezentowałem plan pracy z na poszczególnych stopniach. Jeśli ktoś jest nim zainteresowany to jest on do wglądu u mnie.

Liderem Rady Rodziców jest p. Anna Geldarska, mama Mikołaja Brożka. Funkcję skarbnika pełni p. Agnieszka Jędrzejczak, mama Jakuba Jedrzejczaka. Co miesięczna składka wynosi 5 zł od osoby - można uregulować z góry za cały rok formacyjny. Pieniądze służą jako kasa wspólna na różne okazjonalne prezenty typu mikołajki i inne akcje nieprzewidziane. Rozliczenie prowadzi skarbnik.

Rozmawialiśmy też w sprawie wspólnych integracyjnych wyjść/wyjazdów. Mówiłem o propozycji wynajęcia hali sportowej. Ten pomysł wymaga jednak zaangażowania się kogoś z dorosłych/rodziców, ponieważ mój grafik nie pomieści regularnych wyjść tego typu. Jeśli ktoś czuje się na siłach, aby pomóc w tym zakresie zapraszam do kontaktu.

Przypominam o obowiązkowych służeniach w tygodniu. Niektórzy realizują je bardzo sumiennie, inni wprost przeciwnie. Wybrane przez chłopaków terminy tych służeń w najbliższym czasie zawisnął na naszej tablicy przed zakrystią.

Poniżej zamieszczam nagranie naszego spotkania. Do odsłuchania przez chętnych. Link będzie aktywny do końca września.

LINK

Zamieszczam też link do prezentacji, którą przygotowałem.

LINK

  • Przykładowa karta wiedzy

  • Przykładowa sprawność




Pozdrawiam o. Paweł Orzeł CSsR


Komentarze