Plany na ferie 2022

Aktualizacja 09.01.2022

Kończy się termin zapisu na Rekolekcje powołaniowe. Zapisać się można w tym formularzu: 

Druga moja propozycja to dwudniowy wyjazd do Gdyni i Gdańska w dniach 20/21.01.2022. Koszt około 200 zł. W planach są następujące atrakcje:

  • "Dar pomorza"
  • Akwanarium
  • Muzeum Emigracji
  • JUMPCITY
  • Zwiedzanie Gdańska
Czekam na zgłoszenia, zapraszam.


Aktualizacja 23.11.2021

 Drodzy!

Myślę w kontekście zbliżających się ferii. Są różne możliwości. Może jeszcze coś z waszej strony padanie? Jestem otwarty na propozycje.

Z mojej strony plany są następujące:

  • 20-22/23.01.2022 to czas do zagospodarowania; możemy gdzieś pojechać, coś wspólnie zrobić; czekam na propozycje; może jakiś wyjazd na kulig, ognisko, planszówki;
    • może wizyta w salonie wirtualnej rzeczywistości (link)
  • 24-28.01.2022 rekolekcje powołaniowe (od klasy 7) - możemy jechać wspólnie do Krakowa;


  • w terminie 22-27.01.2022 jest też możliwość wyjazdu na narty; jest to wyjazd niezależny ode mnie, ale wiem, że jadą tam m.in. osoby z naszej parafii (schola/LSO); koszt wyjazdu to ok. 1200 zł; na ten wyjazd można zapisać się z pomocą p. Ani Geldarskiej - Liderki, ona też zna więcej szczegółów;

  • inne opcje, które chodzą mi po głowie



Pozdrawiam o. Paweł Orzeł CSsR

Komentarze